Program MathRiders Starter pomaga dzieciom rozwijać ich wrodzone zdolności uczenia się przedmiotów ścisłych. Poprzez zabawę pomagamy najmłodszym w zrozumieniu podstawowych zasad i pojęć matematycznych. Nasze zajęcia wspomagają intelektualny i osobisty rozwój dzieci. Zabawa, poza tym, że sprawia przyjemność, jest też głównym narzędziem zrozumienia, analizy i przetwarzania informacji i wiedzy. Przez zabawę dzieci ćwiczą i doskonalą swoje zdolności, sprawdzają i badają to, co zaczynają rozumieć.

W naszym programie wykorzystujemy unikatową metodę wczesnego rozwoju myślenia matematycznego MathBoards, która wykorzystuje fakt, że

dzieci to urodzeni matematycy!!!

 

Matematyka jest wszędzie. Stanowi ona dużą część wczesnego dzieciństwa i małe dzieci rodzą się z nieformalnym rozumieniem matematyki. Bardzo często maluchy wykazują większą pomysłowość, kreatywność i zrozumienie dla prawdziwej natury matematyki niż dorośli. Bardzo ważne jest, aby stworzyć dzieciom środowisko bogate w matematykę i pozwolić im rozwijać ich naturalne umiejętności
i zainteresowania używając języka matematyki oraz otwartego, pozytywnego podejścia.  

Zabawa, poza tym, że sprawia przyjemność, jest też głównym narzędziem zrozumienia, analizy i przetwarzania informacji i wiedzy. Przez zabawę dzieci ćwiczą i doskonalą swoje zdolności, sprawdzają i badają to, co zaczynają rozumieć. Nauka przez zabawę daje dziecku poczucie odpowiedzialności, a w konsekwencji wzmacnia poczucie własnej wartości.  

     Zbudowanie solidnych podstaw matematyki wymaga podejścia opartego na systematyczności. Powtarzalność zadań i ciągła praktyka buduje pewność siebie i pozwala na dogłębne zrozumienie omawianych zagadnień. Aby stworzyć te solidne podstawy, prezentujemy dzieciom następujące obszary matematyki:
Zmysł liczbowy i działania - rozumienie liczb całkowitych i faktu, że liczby reprezentują ilość; liczenie, porządkowanie, porównywanie, ale także dodawanie i odejmowanie.

          Wstęp do algebry - rozpoznawanie, powielanie oraz tworzenie wzorów i zależności.

    Geometria i zmysł przestrzenny – rozpoznawanie figur i brył oraz opisywanie zależności przestrzennych, czytanie map, wizualizacja obiektów w przestrzeni oraz zastosowanie geometrii w rozwiązaniu zadań.

     Miary - poznawanie sposobów mierzenia i porównywania; rozumienie, czym jest jednostka, oraz rozumienie pojęć: długości, wagi, temperatury, objętości, czasu i pieniędzy.

    Analiza danych - używanie wykresów, tabel i grafów w celu organizacji, porównywania i interpretacji danych.

 

W tych wczesnych latach nauki dzieci kształtują swoje pojecie o tym, czym jest matematyka oraz o sobie samych, jako osobach uczących się tego przedmiotu. Przekonania te wpływają na ogólną postawę dzieci do matematyki oraz na ich osiągnięcia w tej dziedzinie. Małe dzieci nabywają dużo wiedzy matematycznej poprzez codzienne czynności i zabawę. Zgłębienie pięciu powyższych elementów prowadzi do lepszego zrozumienia, jak i używania języka matematycznego.

slide_1 slide_2 slide_3

konkursm

 

 

Email:


Temat:


Treść wiadomości:


Ta strona używa plików Cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie Cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami używanej przeglądarki. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień Cookie w przeglądarce POLITYKA PRYWATNOŚCI.

Akceptuje pliki Cookie na tej witrynie

EU Cookie Directive Module Information